Monday, June 18, 2012

mohabbat karne waale

A truth well sung... :-(
R.I.P. Mehdi Hassan (July 18,1927 - June 13,2012)



Singer:Mehdi Hassan
Lyricist: Hafeez Hoshyarpuri

Listen Here

mohabbat karnewaale kam na honge
terii mehafil mein lekin hum na honge
mohabbat karnewaale kam na honge

zamaane bhar ke Ghum yaa ik teraa Ghum
ye Ghum hogaa to kitane Ghum na honge
terii mehafil mein lekin hum na honge
mohabbat karnewaale kam na honge

agar tuu ittafaaqan mil bhii jaaye
terii furqat ke sadamein kam na honge
terii mehafil mein lekin hum na honge
mohabbat karnewaale kam na honge
(ittafaaqan -coincidence; sadamein -shocks; furqat-separation)

dilon ki ulajhanein baDatii raheingii
agar kuchh mashvare baaham na honge
terii mehafil mein lekin hum na honge
mohabbat karnewaale kam na honge
(mashvare-advice; baaham-together)

'Hafeez' un se main jitanaa bad_gumaaN huuN
vo mujh se is qadar barham na honge
terii mehafil mein lekin hum na honge
mohabbat karnewaale kam na honge
(barham-upset,angry)

No comments:

Post a Comment